Sections

Recent Chat Log

Time Position Name Message
May 24, 2018 1:14:13 am 411  Killer ™ proner in front of church in bushes
May 24, 2018 1:13:59 am 947  MBX lol
May 24, 2018 1:13:58 am 942  Tharbad lol
May 24, 2018 1:11:22 am 411  Killer ™ cant cap middle alone
May 24, 2018 1:09:26 am 411  Killer ™ arch]+
May 24, 2018 1:08:30 am 1,576  Lickinghorse ♘ MEDIC
May 24, 2018 1:05:59 am 1,576  Lickinghorse ♘ 7vs4
May 24, 2018 1:01:15 am 2,131  МИН САШАБЫН ))))
May 24, 2018 12:59:37 am 141  [FM] Pupster | NFB Good Shot
May 24, 2018 12:57:14 am 411  Killer ™ gg
May 24, 2018 12:57:11 am 133  =(eGO)= Catastrophe gg
May 24, 2018 12:57:06 am 1,576  Lickinghorse ♘ gg
May 24, 2018 12:56:01 am 133  =(eGO)= Catastrophe cya
May 24, 2018 12:56:00 am 267  dottmw nice turnaround
May 24, 2018 12:55:59 am 227  This Ain't No Picnic !up pompy
May 24, 2018 12:55:49 am 248  Cherry King lol
May 24, 2018 12:55:45 am 133  =(eGO)= Catastrophe gj
May 24, 2018 12:55:22 am 430  4LD3B4R4N !edic
May 24, 2018 12:54:57 am 2,131  МИН САШАБЫН i m here
May 24, 2018 12:54:32 am 2,209  [GA] KILLROY we need a hero
May 24, 2018 12:53:01 am 221  Young_Dolph !Timeleft
May 24, 2018 12:52:47 am 2,209  [GA] KILLROY ty
May 24, 2018 12:52:08 am 38  sumduffa mg tree
May 24, 2018 12:46:05 am 947  MBX we need friendly fire in this server
May 24, 2018 12:45:32 am 141  [FM] Pupster | NFB HaHa!
May 24, 2018 12:43:56 am 221  Young_Dolph gross
May 24, 2018 12:43:53 am 31  Jafar is noob above
May 24, 2018 12:42:32 am 1,576  Lickinghorse ♘ !up rait
May 24, 2018 12:42:26 am 1,576  Lickinghorse ♘ !UP RAIT
May 24, 2018 12:41:47 am 141  [FM] Pupster | NFB chch top
May 24, 2018 12:39:58 am 31  Jafar is noob h3h3
May 24, 2018 12:39:53 am 227  This Ain't No Picnic damm you jafar
May 24, 2018 12:35:31 am -  Apocalypse yo young_dolph
May 24, 2018 12:32:55 am 220  Biggs Darklighter ill get guy on church
May 24, 2018 12:31:58 am 220  Biggs Darklighter lol some dude just got out of the corner
May 24, 2018 12:31:50 am 220  Biggs Darklighter woahwtf
May 24, 2018 12:31:26 am 220  Biggs Darklighter that dude is still camping on the church roof?
May 24, 2018 12:31:03 am 2,535  Assassin1359 how do you change your class?
May 24, 2018 12:29:37 am 220  Biggs Darklighter poor guy
May 24, 2018 12:29:30 am 998  OTTOMAN our sniper is sleeping
May 24, 2018 12:28:08 am 227  This Ain't No Picnic jafar back in chruch
May 24, 2018 12:27:02 am 31  Jafar is noob oops
May 24, 2018 12:22:20 am 38  sumduffa dbl window sniper
May 24, 2018 12:20:13 am 68  Anw. Schmidt |9. Komp| or a few more kills?
May 24, 2018 12:20:02 am 68  Anw. Schmidt |9. Komp| BB
May 24, 2018 12:19:55 am 68  Anw. Schmidt |9. Komp| well boys have a nice day
May 24, 2018 12:19:53 am 38  sumduffa 2 cellar
May 24, 2018 12:19:23 am 221  Young_Dolph they are
May 24, 2018 12:19:22 am 31  Jafar is noob i have kids
May 24, 2018 12:19:10 am 68  Anw. Schmidt |9. Komp| don't be cowards
May 24, 2018 12:19:09 am 62  DistApacheSon thanks
May 24, 2018 12:18:42 am 221  Young_Dolph Can we take mid?
May 24, 2018 12:18:41 am 31  Jafar is noob LMAOOOOOOOOOOOOO
May 24, 2018 12:18:33 am 227  This Ain't No Picnic !up dis
May 24, 2018 12:18:22 am 62  DistApacheSon !up komp
May 24, 2018 12:18:21 am 227  This Ain't No Picnic !up cheese
May 24, 2018 12:18:19 am 2,209  [GA] KILLROY still there
May 24, 2018 12:18:07 am 227  This Ain't No Picnic !up komp
May 24, 2018 12:17:58 am 68  Anw. Schmidt |9. Komp| My pleasure
May 24, 2018 12:17:52 am 227  This Ain't No Picnic ty
May 24, 2018 12:17:44 am 68  Anw. Schmidt |9. Komp| NP
May 24, 2018 12:17:41 am 62  DistApacheSon thanks
May 24, 2018 12:17:36 am 2,209  [GA] KILLROY top church
May 24, 2018 12:17:18 am 68  Anw. Schmidt |9. Komp| !up DistAp
May 24, 2018 12:17:12 am 68  Anw. Schmidt |9. Komp| !up Pic
May 24, 2018 12:17:05 am 267  dottmw lol
May 24, 2018 12:17:00 am 227  This Ain't No Picnic > : l
May 24, 2018 12:16:40 am 430  4LD3B4R4N lol
May 24, 2018 12:16:36 am 430  4LD3B4R4N !up Noob
May 24, 2018 12:14:49 am 68  Anw. Schmidt |9. Komp| be attentive ze Germans
May 24, 2018 12:14:21 am 62  DistApacheSon LOL
May 24, 2018 12:14:10 am 2,634  killerfiller8 snipers let someone else play god damn]
May 24, 2018 12:13:36 am 68  Anw. Schmidt |9. Komp| Well we got it
May 24, 2018 12:13:36 am 227  This Ain't No Picnic damm you ET
May 24, 2018 12:12:20 am 3,350  ^SYP^ SHOVEL MAN young poop
May 24, 2018 12:12:19 am 227  This Ain't No Picnic ok omw
May 24, 2018 12:12:18 am 138  =B52F=|[TNG] monster I'm a #class_allied_mg at #map_flag_1st_allied with 1 health remaining and 44:51 left
May 24, 2018 12:12:04 am 221  Young_Dolph Mid obviosuly? always be there or at their 1st
May 24, 2018 12:11:43 am 227  This Ain't No Picnic hy man
May 24, 2018 12:11:39 am 68  Anw. Schmidt |9. Komp| hey Picnic
May 24, 2018 12:10:57 am 1,913  m1tch gg
May 24, 2018 12:10:54 am 1,156  yurikwangki GG
May 24, 2018 12:10:53 am 267  dottmw gg
May 24, 2018 12:10:51 am 62  DistApacheSon LOL close
May 24, 2018 12:10:36 am 221  Young_Dolph bollocks
May 24, 2018 12:10:25 am 31  Jafar is noob !up vete
May 24, 2018 12:10:23 am 31  Jafar is noob wow
May 24, 2018 12:10:14 am 62  DistApacheSon LOL
May 24, 2018 12:08:46 am 139  medicineman holy shit
May 24, 2018 12:07:54 am 139  medicineman wasting my time
May 24, 2018 12:07:39 am 2,209  [GA] KILLROY ff
May 24, 2018 12:07:26 am 139  medicineman throw some nades at their 2.... it's too easy. move tf up and cap a flag axis
May 24, 2018 12:06:32 am 139  medicineman luckiest bs ever
May 24, 2018 12:05:58 am 139  medicineman move up
May 24, 2018 12:05:56 am 139  medicineman fuck the church, no flags in church
May 24, 2018 12:05:10 am 139  medicineman bass turd
May 24, 2018 12:04:45 am 139  medicineman what happened lol
May 24, 2018 12:04:34 am 62  DistApacheSon LOL
May 24, 2018 12:04:29 am 31  Jafar is noob LMFAO
May 24, 2018 12:04:16 am 436  FloydEQueeb mmmmmmmm
May 24, 2018 12:04:08 am 139  medicineman 1 last win
May 24, 2018 12:03:18 am 139  medicineman wow. okay
May 24, 2018 12:03:14 am 31  Jafar is noob better picture of girl
May 24, 2018 12:03:11 am 31  Jafar is noob guys come USA
May 24, 2018 12:01:51 am 436  FloydEQueeb in front
May 24, 2018 12:01:17 am 227  This Ain't No Picnic LOL
May 24, 2018 12:01:07 am 139  medicineman mitch you pussy
May 23, 2018 11:58:11 pm 139  medicineman goddamnit. there's always another camper
May 23, 2018 11:56:33 pm 62  DistApacheSon I failw
May 23, 2018 11:56:22 pm 31  Jafar is noob y u dont shoot him
May 23, 2018 11:55:10 pm 1,688  BigFooT lol
May 23, 2018 11:55:07 pm 1,688  BigFooT teams please join the winning side
May 23, 2018 11:54:21 pm 1,813  Serkette Teams guys
May 23, 2018 11:53:06 pm 139  medicineman for christs sake
May 23, 2018 11:52:56 pm 139  medicineman lol
May 23, 2018 11:52:30 pm 128  Veteran teams lol
May 23, 2018 11:52:21 pm 436  FloydEQueeb false doorway
May 23, 2018 11:50:58 pm 139  medicineman that'd help
May 23, 2018 11:50:55 pm 139  medicineman we need our 2...
May 23, 2018 11:50:06 pm 2,436  DeadBot !MEDIC
May 23, 2018 11:49:50 pm 139  medicineman lol suckit
May 23, 2018 11:49:28 pm 62  DistApacheSon LOL run
May 23, 2018 11:48:48 pm 1,688  BigFooT nice
May 23, 2018 11:48:35 pm 139  medicineman it was off by like 5 players before i said that
May 23, 2018 11:48:23 pm 1,177  DR. KEVORKIAN ff
May 23, 2018 11:48:23 pm 139  medicineman it was \
May 23, 2018 11:48:08 pm 139  medicineman nice teams
May 23, 2018 11:47:55 pm 139  medicineman not getting in church lol
May 23, 2018 11:46:16 pm 1  I'm your huckleberry Ammo can dropped near #map_flag_2nd_allied
May 23, 2018 11:45:57 pm 139  medicineman what a fuckign jok
May 23, 2018 11:45:10 pm 139  medicineman SHIIIIIIIIIIIIIIT
May 23, 2018 11:43:47 pm 139  medicineman YOU LILLY
May 23, 2018 11:43:42 pm 31  Jafar is noob where
May 23, 2018 11:43:19 pm 139  medicineman titty*
May 23, 2018 11:43:12 pm 139  medicineman some1 shot my wifes tittu
May 23, 2018 11:43:05 pm 829  Sauron 2 church bridge
May 23, 2018 11:42:35 pm 31  Jafar is noob i was hiding
May 23, 2018 11:42:30 pm 139  medicineman wow
May 23, 2018 11:42:29 pm 31  Jafar is noob WHY
May 23, 2018 11:40:26 pm 436  FloydEQueeb gg
May 23, 2018 11:40:01 pm 139  medicineman how the fuck does one do 9dmg w/ a gd k98???????
May 23, 2018 11:39:19 pm 139  medicineman apts
May 23, 2018 11:38:56 pm 139  medicineman ten years???
May 23, 2018 11:38:28 pm 128  Veteran !MEDIC
May 23, 2018 11:37:27 pm 139  medicineman XD
May 23, 2018 11:37:23 pm 139  medicineman finally
May 23, 2018 11:37:16 pm 1,357  ET phone hoME one shot kill eh?
May 23, 2018 11:37:09 pm 31  Jafar is noob LMFAO
May 23, 2018 11:36:06 pm 139  medicineman yeah cheap kills, no flag caps
May 23, 2018 11:35:22 pm 139  medicineman most axis hiding in the back or we won there
May 23, 2018 11:35:00 pm 31  Jafar is noob they keep jumping on it
May 23, 2018 11:34:52 pm 139  medicineman holy fucking shit guys move the FUCK UP we should have had tath
May 23, 2018 11:33:48 pm 1  I'm your huckleberry Ammo can dropped near #map_flag_avalanche_fountain
May 23, 2018 11:33:38 pm 62  DistApacheSon LOL
May 23, 2018 11:33:28 pm 139  medicineman wow i suck ass
May 23, 2018 11:32:57 pm 829  Sauron ff
May 23, 2018 11:32:04 pm 139  medicineman throw your fucking grenades and MOVE UP
May 23, 2018 11:31:42 pm 31  Jafar is noob lol
May 23, 2018 11:31:02 pm 436  FloydEQueeb sniper at 2
May 23, 2018 11:30:21 pm 139  medicineman fucking campers
May 23, 2018 11:29:21 pm 2,654  MR.D!NgL3 FF
May 23, 2018 11:29:13 pm 1,357  ET phone hoME 1medic
May 23, 2018 11:28:54 pm 139  medicineman bullshit
May 23, 2018 11:28:37 pm 7  [OnA] Dan NO!
May 23, 2018 11:28:31 pm 139  medicineman !up dan
May 23, 2018 11:27:34 pm 7  [OnA] Dan u stay
May 23, 2018 11:27:31 pm 7  [OnA] Dan NO
May 23, 2018 11:27:27 pm 227  This Ain't No Picnic g2g
May 23, 2018 11:27:14 pm 139  medicineman for FUCKS sake
May 23, 2018 11:26:54 pm 1  I'm your huckleberry Ammo can dropped near #map_flag_avalanche_fountain
May 23, 2018 11:25:20 pm 139  medicineman what the FUCK
May 23, 2018 11:24:51 pm 128  Veteran !MEDIC
May 23, 2018 11:24:41 pm 62  DistApacheSon behind you ET
May 23, 2018 11:24:02 pm 139  medicineman XD
May 23, 2018 11:23:53 pm 430  4LD3B4R4N lol
May 23, 2018 11:22:50 pm 7  [OnA] Dan that score is god awful
May 23, 2018 11:22:42 pm 7  [OnA] Dan Huckle turn them back on
May 23, 2018 11:21:32 pm 62  DistApacheSon LOL
May 23, 2018 11:20:29 pm 62  DistApacheSon you welcome
May 23, 2018 11:20:26 pm 139  medicineman !up 4ld
May 23, 2018 11:20:07 pm 139  medicineman thx
May 23, 2018 11:19:55 pm 62  DistApacheSon !up medicineman
May 23, 2018 11:19:39 pm 436  FloydEQueeb drop ammo boxes at spawn please
May 23, 2018 11:19:37 pm 62  DistApacheSon !up mediciemen
May 23, 2018 11:19:20 pm 62  DistApacheSon thanks
May 23, 2018 11:19:11 pm 139  medicineman !up apach
May 23, 2018 11:19:03 pm 139  medicineman !up dist
May 23, 2018 11:17:55 pm 139  medicineman cool being ucking stucjk
May 23, 2018 11:17:42 pm 436  FloydEQueeb gg
May 23, 2018 11:16:12 pm 1  I'm your huckleberry rocket open
May 23, 2018 11:14:44 pm 139  medicineman wow
May 23, 2018 11:13:56 pm 227  This Ain't No Picnic where di dyou come from
May 23, 2018 11:13:53 pm 227  This Ain't No Picnic damm
May 23, 2018 11:10:44 pm 436  FloydEQueeb beef is the true fruit
May 23, 2018 11:10:28 pm 7  [OnA] Dan pork is yummy
May 23, 2018 11:10:09 pm 227  This Ain't No Picnic damm i want a pork sandwich now
May 23, 2018 11:08:40 pm 7  [OnA] Dan Blame it on Ferret
May 23, 2018 11:08:39 pm 62  DistApacheSon LOL
May 23, 2018 11:08:34 pm 227  This Ain't No Picnic jajajajajajaajajajaajajaja
May 23, 2018 11:06:08 pm 7  [OnA] Dan !up Two

Admin Options: